good morning

synd att jerry skulle göra slut med mig om jag såg ut såhär..får fundera på om det är värt det!
sitter och försöker tänka på allt annat i världen än att kaffet är slut... och vad tänker man på då??? jo på hur gott det skulle va med kaffe, på hur jag alltid tar mig en slurk just vid denna tid och så en till kring 4-5 och bara NJUTER av smakerna och aromerna, men idag blir det inte så.. Har fått franskaläxa med 10 ord som jag ska kunna stava, översätta och säga innan dagen är slut! ville att min lärare monsieur servigne skulle ge mig ord som jag alltid änvänder och det blev: Äta, prata, göra, köpa, klänning, äpple, fisk, skor, sova, jag vill. Är väldigt nöjd med mina ord speciellt för att jag redan innan kunde robe, pomme, parler, poisson och dormir hehe. Pratar med jorun och hon är helt övertygad om att hon har vuxit för att "allt känns mindre" tål att tänkas på... idag känns allt ganska stort för mig, kanske jag har krympt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0