lets start over

sitter pa internetcafe for att skypa med SARA men hon SVARAR INTE sa jag far roa mig med annat.... bland annat att nota beyonces start over om och om igen med hogsta volym och skriksjunga, ingen variation alls vill jag ha, jag vill bara nota nota nota nota tills den ar helt forbrukad!! hade stora problem men ljudet for ett tag sen och blav sa javla forbannad, hade tankt ga och klaga WHAT THE FUCK IS WRONG WITH MY COMPUTER I WANT MY MONEY BACK!!!!! neee kanske inte riktigt sa, men markte en sekund senare att jag tryckt sladden med foten.. har just vart pa en springrunda runt regents park, mycket for att det ar vackert och harligt men ocksa for att jag misstanker att mina nya ppiller gor mig fet, javla skitdoktor ville inte skriva ut jasmine for att dom var "farliga" vilket skitsnack sa istallet ska jag ha konstant mens och bli fet, tack sa mycket men jag tar hellre mina farliga piller. Jahhaaa annars da? jobbet ar valdigt busy och sa rorigt att jag inte fattar vad jag gor halften av tiden  och andra halvan har jag smapanik att jag snart kommer sluta det enda jobbet jag verkligen alskat.. men vem kan saga nej till 3 ganger mer i lon? speciellt efter over 2 ar i varldens basta men varldens dyraste stad. har inte fattat an att jag ska flytta och kommer formodligen inte gora det forrens jag star pa heathrow inne pa mullberry och for 23000gangen tafsar pa min vackra underbara alexa och inser att jag inte ska tillbaka pa en vecka, tva veckor eller en manad.. men den paniken kan inte jamforas med hur mcyket jag langtar till allt nytt som kommer handa!! ar sa glaaaaaaaaaaaad, att jag har valrdens basta sara, lillakorv jorre, olle och jerry!!! vad skulle jag gjort utan er VA??? okej nuuu ringer antligen bajssara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du fått för jobb nu?

2012-03-18 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0