pre

Gucci Resort 2013
Gucci Resort 2013
Gucci Resort 2013
Att man kan bli så glad bara av att se så vackra grejer, finns inget jag älskar så mycket som fina saker!! en jätte fjantig grej men ibland får jag tårar i ögonen. Malmö är blåsigt och jag halsar kaffe, ska snart ringa och väcka jorun som alltid lyckas väcka mig sen ut och springa. Saknar min finaste sara!!!! fattar du det!!!! kom hit innan jag kommer och hämtar dig.. Saknar jerry också men är så jävla irrriterad på hans tjat just nu, jaaaaa långdistans är jobbigt är det någon nyhet?? blir det bättre av att klaga och säga hur jobbigt det är hela tiden?? blir så less att han ska bete sig som en bäbis, snart kommer han ju så sluta TJATA. Har kommit fram till att vara arbetslös i sverige är lite som att ha ett heltidsjobb i london, fast med mer fritid! Men trots det saknar jag det så jag får ont i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0