på tal om saken

Sitter och klickar på bilder på kate moss( http://www.vogue.co.uk/spy/celebrity-photos/2011/05/19/style-file---kate-moss/gallery/1#/image/132) klickade fram denna och minns dagen då jerry aldrig har skämts så mycket för mig någonsin, dagen efter min födelsedag i paris. Jag har tjööötat och tjötat om att gå på louis vuitton utställningen på louvren och trots medlehavsvärmen och supersolen går vi in i en fullproppad byggnad och kikar. Går omkring med kameran i högsta hugg, fotar som en paparazzi, är i en annan värld, helt okontaktbar, blir tillsagd av 3 olika vakter NO PICTURES PLEASE, jag ignorerar såklart va fan tror dom klart jag vill ta kort?? once in a lifetime (tills jag är snuskigt rik och kon köpa allt själv) fortsätter och känner hatet från alla håll men bryr mig inte om det, jerry blir obekväm och vill inte riktigt gå nära mig, skönt känner jag lättare att fokusera. Kommer tilslut till huvudattraktionen, i en "bur" ligger/hänger denna outfit, blir först paralycerad och stirrar, men det är väl klart att jag vill röra DET SOM KATE MOSS HAR HAFT PÅ SIG och det GÅR!!! det är FYSISKT MÖJLIGT!! så jag stoppar in handen och känner på tyget. Ett öronbedövande larm går på, vakter kommer springande och tar tag i mig, jerry har aldrig sett så förtvivlad ut. Men sen fick han ju som han ville, vi fick gå ut i solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0