neeeeeeeeeeeeeeeej

Gjorde ett stort misstag nyss, eller inte nyss men har nyss kommit fram fran mitt gomstalle dar jag suttit en langre stund vill helst inte saga hur lange. Star bakom kassan pa jobbet, halsar kaffe (andra koppen nu muuuuums) men i alla fall. Stod och laste aftonbladet, klickade runt, lite pa style.com, lite bloggar, dar sag jag nagon bild pa ritkigt stora tuttar och borjade klamma pa mina forst med ena handen sen bada, tanker inte sa mycket pa det ibland blir det bara sa. Men da ser jag till min stora forskrackelse att det star en kille vid skyltfonstret ochSTIRRAR IN jag tittar upp, hoppar till, forsoker ignorera det, han star kvar, jag far panik, dyker bakom kassan och dar har jag suttit i x antal minuter.. han ar borta nu som tur ar, men kanner fortfarande paniken

Kommentarer
Postat av: olivia

det kommer tårar och det gör ont i hjärtat så mycket jag saknar dig.

2012-01-25 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0