work work work

Sitter och lagger in en million nya grejer i systemet.. kanske inte later jobbigt alls men for min trotta hjarna ar det javligt jobbigt kan jag beratta. Ska ta tag i mitt liv, bestallde just handledsvikter som jag ska ha da jag gar till och fran jobbet for mina armar ar svaga som spagettisar valdigt bra pris, 9 pund for starka armar very good! Jeremie ar i paris med jobbet nu och jag ar sa avensjuk, vill ocksa vara dar med honom! men han kommer om en vecka woooohoooo!!! fast fan vad long distance suger sa javla jobbigt!!!! men ar man kar sa ar man. Ikvall ska jag pa nagon sorta dubbel date med vicky och hennes nya kille (emma whatsons, watson? hermiones ex.) och hans kompis, kan bli mycket trevligt. Imorgon ska vi pa min chefs kalas och pa sondag jobbar jag, sen ACNE SS12 pa fashion week hihi langtar ihjal mig!!! over lag mycket trevlig helg efter en produktiv vecka tres bien!! Saknar min lilla olle och varldens basta sara, men vi ses snart! PUSS OCH KRAM (den som inte kollat hemsidan far gora det nu www.cochinechine.com och helst bestalla en massa grejer!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0