tea time

valdigt avslappnande dag pa jobbet, har redan salt mer an target och har sitter jag med en kopp te! tva jobbiga grejer bara: 1 har fatt ett FETT munsar, med andra ord ser jag ut som skit med min herpesfejja hade just tank kopa ett morkrott lappstift ocksa.. ett jattefint supermorkrott men kan jag det nu eller.. nej det skulle ju inte se sa klokt ut och mitt har ar som svinto sa jag satte upp det i en knut sa jag ser ut som en pojke ocksa, en ful herpespojke.. 2 javla skit cp hora swedbank vill inte lasa upp mitt knoto sa jag kan kopa den forbannade bussresan. Meeen jag glommer nastan mina sorger nar jag sitter ar och smuttar pa mitt te och gar igenom SS12 so far med mel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0