spanish sahara

dodens varme har drabbat london, svimmar da jag gar ut.. jaaaa klagar nu "for ingenting" kan man kanske tro men fyfan sa vidrigt varmt det ar alltsa, sitter har med acn pa och mar javligt gott men dom gangerna jag vart ute idag har varit valdigt jobbiga.. varldens basta byggjobbare graham kom nyss med en frozen youghurt till mig och livet kunde inte vara finare! Ikvall kommer min alskade marie, jag far lon idag, ledig imorogn, fest ikvall, nasta vecka ska jag till min ollis, pa lordag ar vicky tillbaks, snart far jag traffa varldens finaste jeremie och hans nya lagga!!! allt ar bra, mycket bra! + att mitt spetalskeutbrott i fejjan haller pa att forsvinna, jorun tipsade om lappstift for att dolja de och jag sager okaaaaaj till det, okaj okaj men ar fortfarande skeptisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0