monday


Nu ar det redan mandag efter varldens snabbaste helg, jeremie kom i torsdags och stannade till igar.. alldeles for kort tid men ar sa glad att han var har!! gick pa v&a brick lane libery och satt och myste i hyde park med jatte glana ekorrar!! helt seriost dom ar galna, fattar inte att det bara var jag som var radd, dom klattrade pa alla!!! ALLA!! dom klattrade alltsa upp pa folk men inte pa mig for jag schasade bort dom vill verkligen inte ha en ekorre klattrande pa mig..  jaa men en mycket fin helg med varldens basta. Ska boka biljett nu till lyon pa hans fodelsedag OCH forsoker boka bussen till stansted (sen copenhagen) men pa nagot javla vis har min swedbank internet kod blivit blockad, va fan har man den koden till egnetligen kan jag inte bara fa skriva in mina kortuppgifter som med allt annat?? maste logga in pa banken och byta SOM JAG REDAN GJORT men den verkar inte funka javla cp skit.. ska jag ga till stansted??? va??? vet inte ens vart det ar har bara vart pa heathrow. Ska i alla fall till min alskade olle och halsa pa nagra dagar, langtar sa mycket!! OCH Imorgon kommer jorun ocksa wooohooo!!! laser aftonbladet nu, i sommras var jag manga ganger upprord da jag noterade vissa temperaturskillnader i london och stockholm (london regn 19 stockholm sol 29) MEN skrattar bast som skrattar sist sager jag ha ha ha vad har vi har, london 23 and sunny (vantar 27 och stralande sol till sutet av veckan) stockholm cloudy 16. kul for er jag ska och sola nu hejda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0