dodens dag

Mar sa javla daligt skulle skrattat lite har i min misar om det inte tog sa ont. Helgen var varldens finaste med eftis fodelsedagskalas alldeles for mycket champagne och tarta, acne igar var inte helt ovantat sa javla bra kom pa i slutet att jag glomt ta bilder sa bra var det, vill ha allt ALLT ALLT ALLT!!! sen afterparty och efter det dackade jag i sangen som en liten puppy.. vaknade av att elen var av och jag kunde inte kaka grot, dricka kaffe, kolla pa svampbob eller gora nagot av vad jag brukar gora pa morgonen, pa den maste jag sitta brevid den fulaste lilla ungen i hela varlden som skrek oavbrutet i 25 minuter var hur nara som helst att jag smallde till den. Nu sitter jag har och smuttar pa mitt kalla kaffe, orkar inte gora nytt orkar inet rora mig ur flacken alls faktiskt, sa kanns det idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0