sunday

Sitter med lucy och dricker kaffe, alskar sondagar, alskar att jobba sondagar till och med! Hur mycket vackrare ar inte varlden med en kopp kaffe i handen?? alskar kaffe mer an nagot annat i varlden tror jag just nu ar det topp 1 det basta jag vet!  Soligt och kyligt ute SA SKONT!!! for nu nar jag kryckar mig fram blir jag sa javla varm svettas som en gris.. nu ar det i och for sig battre da det inte ar sa varmt som for 2 veckor sedan men anda. funderar pa att ga och gora en manikyr pa min lunch men jag vagar inte kolla kotot  efter min shoppingrunda igar.. kopte varldens snyggaste burgundy roda lappstift (och en million andra grejer) som ser ut som att jag kakat endast blabar i en vecka enligt vicky och enligt mig ser det ut som att jag druckit 18 faskor rott, vet inte om det beror pa mitt stora vinbegar just nu men jag alskar det sa himla mycket hade pa mig det hela kvallen igar fast vi hade spa kvall med ansiktsmasker! haha inget jag kan ha med mig till frankrike dock, minns da jag och jerry nyss hade traffats kanske tredje gangen och vi strulade pa fabric med mitt roda lappstift hahhaha sa javla fula vi var efter det, jag gnuggade forjavels pa toan och han markte det inte forrens han kommit hem for jag ville inte saga natt hahaha jattekul sag det ut, men aldrig mer. nuuuu ska jag testa acneklanningen jag lankade till dar nere tack och hej sara kan vi chatta sen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0