sm'a'rta

Forsokte skriva smarta dar, alltsa att det tar ont inte smarta som i smart da.. vet inte om det blev sa bra men i alla fall. Har ont i hela min javla kropp, speciellt armbagarna for jag kryckar mig sa snabbt nu, funderar pa att soka till handikapp OS. Sitter och dricker kaffe och kollar harpers bazar som jag redan last en million ganger, eller laser inte sa mycket i tidningar kollar mest pa bilder oftast star det ingt overdrivet itressant. Anna karenina ar snart slut och ska borja pa les miserables, fan va fet den ar SA tjock mina ogon kommer bloda men vad ska man annars gora da man ar rorelsehindrad. Pa tal om fet sa har jag fatt varldens storsta finne PA min lapp EXAKT dar mitt munsar var for nagon vecka sedan sa javla storande kan den bara lata mig va??? va? ska jag aldrig fa va ifred?? La upp lite bilder igar och helgen var perfekt, kakade massa fois gras, drack massa vin, skumpa, tarta och hade det allmant gott!! Valdigt skont att bli bortskamd da man ar handikappad! lyon ar en san vacker stad, det ar da man fattar hur fult skelleftea ar.. haha klart jag alskar det anda och kommer altid att gora men fan va fult det ar!! saris my love vill verkligen att du foljer med nasta gang och min vickystar!!! Var pa sjukan igar och sog ut massa blod, hahah varldens snyggaste kille i receptionen vilket jag inte va beredd pa for det brukar alltid va ackliga fetton blev sa chockad att jag inte kom ihag vad jag skulle saga och lite sur att jag skulle se ut som en javla lodis men sant ar livet. NU ska jag ringa russel igen och forsoka fa ett rum till min kara syster och adrian sen kaka rester fran varldens basta tacomiddag igar PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0