hello


Sitter har bakom kassan och bestaller grejer pa amazon, lite smatt och gott kan man hitta hihi.. over gatan i den mega dyra inredningsaffaren star det varldens ackligaste lampa och stirrar pa mig. Hela sommaren har han gjort det! Ett mycket obehagligt lejon tror jag att det kan vara men ar verkligen inte saker, kan forestalla en jatteful person ocksa. Saken ar den att den ser sa javla obehaglig ut, varje gang jag tittar upp ser jag den sta dar och flina, fy for dig din fula lampa!!! Jaaa annars da, jag ar handikappad och sitter pa en pall med mitt trasiga ben pa en annan pall. Ibland maste jag skutta till och ta betalt i kassan, eller skutta ner och ga pa toa resten fixar jorre som ar min personliga assistent idag. Borjar bli javligt less kan jag beratta, alla som inte har haft gipsat ben NI VET INTE HUR JAVLA JOBBIGT DET AR!!! jag visste inte, jag trodde det skulle va latt som en platt, glida runt med kryckor fa sitta hela tiden pa bussen, alla tycker synd om en OSV OSV men NEJ det ar sa javla forbannat jobbigt jaha jaa nu sitter jag och klagar men jag vill bara var saker pa att alla som laser detta aldrig underskattar det fruktansvart stora besvaret och for att inte tala om smartan med att staka runt pa dom har satans kryckorna!!!! mina armar ar bla, mina hander skakar har muskelvark i armarna och ryggen och jag maste sitta ner i duschen som i detta fallet ar varldens vidrigaste badkar. inte kul, inte kuuuul. Nog klagat for idag, pa mandag ska jag till doktorn och forhoppningsvis inom en manad bli av med den har tunga gipsklumpen som tynger ner mitt stackars ben. Nu ska jag kaka sardiner, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0