grejer

jag ska göra då mitt ben läkt (bröt det vänstra i fredags)¨
1 poppa en flaska skumpa
2 inte va nykter på en vecka
3 skrika, springa gråta och hoppa av glädje
4 GÅ till tesco och waitrose själv
5 GÅ på stan
6 bränna mina kryckor
7 GÅ till hyde park
8 aldrig mer åka buss
9 ALDRIG MER åka tunnelbana
10 ha på mig byxor
11 raka mitt vänstra ben
12 ha på mig strumpbyxor
13 stå upp och duscha
14 lämna tillbaka rullstolen vi snodde från sjukhuset (eller skriva mitt namn på den och låsa fast den utanför huset ifall den behövs igen)
15 yoga
16 ha på mig två skor och två sockar
17 stå upp och klä mig
18 bli av med alla blåmärken på armarna
19 använda min favvoväska
lätt en million grejer till men det mesta involverar att kunna gå och dricka alkohol. Nu ska vi se film, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0