coffee

Sitter och ar lite irriterad pa mig sjalv.. drack upp mitt kaffe alldeles for snabbt och nu vill jag valdigt garna ha mer men jag vet att om jag dricker mer kommer jag 1 bli javligt kissnodig och for mig ar den en javla procedur att ta mig ner till toaletten sa jag gar helst sa fa ganger som mojligt hest av allt skulle jag inte kissa alls men nu har jag ju som inget val.. 2 kommer bli hyper som jag alltid blir av for mycket kaffe 3 kommer ma lite smatt illa. Med andra ord ar det ingen bra ide va fan skulle jag dricka det sa snabbt for?? For det mesta tar det typ 2 timmar for mig, ursch va ackligt kanske ni tanker, da blir det ju kallt sa javla vidrigt. Men NEJ det blir inte vidrigt, man bara sippar lite da och da sipp sipp, en lite klung har en liten klunk dar. Det ar fan vidrigt att hetsigt och glupskt halsa kaffet pa 2 sek fyfan va ackligt och det var det jag gjorde nu.. Skamms nastan har dar jag sitter. Med min bok, den ar sa himla bra!!! Har stracklast i 2 dagar nu. One day heter den om jag ar helt saker pa att det inte ar samma som filmen som gar pa bio nu. Den ser alldeles for tontig ut, min bok ar cool och rolig. Nu red det just forbi en hastpolis, dom springer omkring har ibland! Men for det mesta da jag ser dom sa gar dom i ett langt led i fargordning haha lite knappt men dom har kanske en anledning till det vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0