WORK

Sitter pa jobbet och ar sa troooooooooott!!! och har vart det konstant i kanske en vecka nu, vad fan ar det for fel pa mig?? hjalper inte heller att bo med sitt ex som konstant ska hitta nagot att braka om, eller som igar vilja att vi ska bli tilsammans igen, om vart annat hela tiden. Nej jag vet, det ar sjukt onormalt och konstigt att bo sahar men jag vill verkligen inte flytta och han verkar inte ge sig heller. Sa hur ska detta sluta.. vill nastan inte veta. Var till doktorn igar ocksa for att kolla allergier, kan i princip inte ata nogonting utan att det kliar over hela kroppen, vaderna svaller upp eller jag far grov dirre. Pa den sa far jag varldens obryddaste otrevligaste lakare som sitter och googlar sina svar pa mina fragor, sa mamma bestallde en tid pa vardcentralen da jag kommer hem, kara alskade sverige. Har lite hemlangtan just nu, mer an 4 manader sen jag var hemma och jag kommer inte va dar forrens pa 5, sa kanske ganska normalt att jag kanner sahar. Annars ar allt bra! Ska traffa neri snart och kaka lunch och dricka KAFFE. Fick for mig att sluta igar men va fan tankte jag med?? alskar kaffe mer an allt har hetsdruckit 3000 koppar te men det ger fan ingenting, sa en feting starbucks soyalatte ska jag smalla i mig ocksa!! MUUUUMS va jag langtar!!!!
MISS YOU MY LITTLE OLLYGIRL!!! ringer idag puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite kul att det var MALIN som berättade för mig om MIN systers blogg. HÄJ:) puss på däj

2011-05-27 @ 00:02:11
URL: http://jrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0