what do you fancy?

1, glass
2, choklad
3, pizza
4, milkshake
5, KAFFE
6, nagon slags graddbakelse, kanske ocksa en samla
men neeej allt detta gor sa att jag bajsar pa mig!!!! sa det blir jordgubbar istallet, bra val. Har varldens gulligaste chef som bjuder pa lite fredagsgott! Ikvall blir en pank kvall och en lang pank bank holiday helg eftersom jag ar den pankaste tjejen i denna stad. En vecka sen med hyran och kommer inte kunna betala forrans pa tisdag sa det blir burksoppa och tonfisk, kanske lite sardiner ocksa. Men jag klagar inte ar ganska fortjust i fisk i alla former aven dom i burkar. Seeeeen blir det en toppenmanad med southhampton och paris och alskade svealand!!! LANGTAR IHJAL MIG! Sitter och klickar och kikar pa vad vi kommer fa in nasta sasong pa style.com jag "jobbar" alltsa, ska kolla om kameror ocksa, tror jag ska kopa en canon ixus 105.. har hort att 115 ar battre men ar den SA mkt battre ar fragan? 60 pund battre? jag vet inte, tal att tankas pa over lite jordisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0