superfrulle

HUNGARY skulle ha vunnit ar valdigt besviken pa europas befolkning!! bra jobbat sverige nu vet vi vad vi ska gora for at ga till final och snubbla pa mallinjen: skicka fjantigaste laten ever med en mycket sot liten pojke som sjunger!! var frukansvart serios och gjorde listor till alla i laggan som man fick fylla i poang, comments var valfritt, flat 282 vinnare var UK som faktiskt var javligt bra kommer latt lyssna pa blue pa min fritid!! sitter pa jobbet med neel och dricker kaffe sen ska susie komma forbi och bjuda mig pa vin yeeeey

sa har mycket mys hade jag och marie till frulle PLATTAR CROISSANTS BAGELS JORDGUBBAR YOGHURT SRAMBLED EGGS AND SOME SMOKEY BACON och en kaffe pa den kan saga att jag ar mycket matt och belaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0