gordon

miss my little rooomie + MIN LADDARE SOM HON AV MISSSTAG (hoppas jag....) tog med sig till sverige!!! borjar fa lite smatt panik den dor helt sakert innan ikvall.. Pa jobbet nu och ska strax ata quinoa och sardiner.. enda jag har rad med just nu! avskedsfesten blev pa proud dar moby spelade som var SKITBRA hur underskattad ar inte han?? nar jag far mer timmar pa mitt spotifykonto ska jag lyssna sonder nya skivan!! forovrigt ar jag fattig som vanlig, har ett nyss supermysigt EGET RUM kanns sa javla sjukt nar jag delat rum med folk sen jag flyttat hit! gick mycket bra forsta natten da jag slocknade som en liten babis! tills brendan kom hem full som ett djur och hoppade pa mig (gick sedan vidare till johans rum och gjorde samma sak..) och skrek KRAAAAMISATTAK!!!! ikvall ska jag kika pa rio och stada mitt skofyllda kladproppade rum! saknar er alla puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0