bikke

sitter och letar en FIN bikini och jag har sanna problem finns INGEN. en annan jobbig grej ar att jag far kramp i min hogra fot hela tiden, fattar inte vad som ar fel?? marie sager att jag inte ater tillrackligt bananer for dom har tydligen magnesium i sig.. sa nu kakar jag massa som en liten apa, hoppas verkligen det funkar! kommer sakna henne sa mycket min lilla marie, men grekland kommer bli toppen kollar redan billiga flyg hehe! far flytta in i mitt EGNA RUM idag, kanns sa stort har inte haft mitt egna rum sen jag bodde hemma hur sjukt ar inte det?? kommer formodligen bli morkradd och inte kunna sova.. nuuuu ska jag ga pa toa for ajg har en blasa som en 97arig man. MISS YOU ALL och snart sa ses vi!!! puss puss puss puss puss
mmmmmmmmmmuuuuuuuuuums vill bara smaska pa dom har godsakerna http://www.net-a-porter.com/product/97017

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0