söndag

saknar däääääääääääj min lilla tjäääääääääääääääääääj
idag:
känner mig äcklig bakis och har just käkat en hel mögelost, då jag väl börjat gickdet inte att sluta var hur gott som helst!! har gått omkring i brendans fula tshirt med thaiöltryck hela dan och ett par leggings = ful och lortig, orkar inte ta en dush om jag inte ska ut och det vet jag inte riktigt än för min  telefon är störd så det är ganska svårt att kommunicera med omvärlden. Av någon anledning ligger jag på golvet med jackan och skorna på, i det här landet stänger allt klockan 6 på söndagar så man måste va ute i god tid om man ska handla middag, som man kanske kan se mellan raderna var ju inte jag det då jag käkade en ost istället och gick till en stängd affär i onödan. Ute hör jag mina fina grannar chittchatta på spanska, dom är så gulliga men suger på engelska så det kan va lite jobbigt ibland att prata med dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0