rent

är vad  det är i vårt vackra rum nu, känner mig så himla duktig måste jag säga! sitter vid min halvdöda dator som kommer dö inom 5 minuter då den är packad med alla virus man kan tänka sig.. igår ändrades min bakgrund av sig själv och där kan man bland annat läsa WARNING YOUR IN DANGER och en massa andra trevligheter min frisör som tydligen också är datasnille ska titta på den imorogn men förväntar mig inga underverk. Fabric var hur kul som helst, träffade världens coolaste koreanska designer och en snygg fransman kan inte begära så mycket mer tycker jag! nuuuuuuuu ska vi kika på due date och lite californication på det





TIPS på bra grejer du kan skriva på din kompis dörr om du inte vill bli påkommen, notera också DÖRREN då spray på väggen kan va för lätt att måla över. Målade om oscars rum hela kvällen igår i en väldigt snygg lattebeige, även taket så känns som man är i en mysig liten låda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0