jobbmys

med fruktstund, massa nya acnegrejer WOOHOOO och världens sötaste marc jacobs ballerinas.. KUL att jag är den pankaste människan i världen just nu tills slutet av månaden. Men har som tur är världens gulligaste chef som gav mig ett par äckligt snygga acne jeans idag och nycklar till affären som jag ska öppna själv på söndag, mycket spännande!! en till bra grej är att det verkar som att jag har en superdata som fixat bort alla virus av sig själv utav virusprogram nu funkar allt perfekt helt plötsligt!! skype imorogn olle och sara?? stina? jag är ledig och enda planen är att träffa ebba på kvällen då hon nästan avslutat sin 75 timmars vecka. Nej jag har ingen rätt att säga det här men är sjukt trött och ska sussa inom 5 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0