stort misstag

här har vi det fruktansvärt varmt, igår skulle jag sagt vidigt varmt men nu har inte riktigt den stekande solen stigit upp än.. sitter och känner mig fortfarande bakis, sen i lördags tror inte mina vätskenivåer är i sin ordning ännu. Gjorde mig just en kopp kaffe, super varm som det ofta brukar va och som allt annat här, nu mår jag sjukt illa tror inte det vill sig så bra att dricka kokande grejer när man kokar inuti och utanpå och runt okring, inte så att jag klagar men det känns som att jag ska kräkas, tror jag går och gör det nu innan jag går till jobbet, annars kan det hända en olycka på vägen! Mycket trevligt med lite solsken, ska upp till the heath på lunchen och ligga och steka plaska i dammen lite också!! hem på onsdag och det känns väldigt väldigt bra! KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0