kram

alsklings hampstead, har ska jag bo nar jag blir stor.
Sitter med en kopp te och har det valdigt gott har bakom kassan. Testade just ett par acne jeans som jag valdigt garna vill ha.. ska kolla med mel vad vi kan gora at saken hihi! Sitter och tanker pa hur bra allt ar och hur glad jag ar. Jag ar lycklig helt enkelt! Jag alskar mitt jobb, jag alskar london, jag alskar min familj och varldens basta lillesyrra, jag alskar mina vanner och saknar dom hela tiden forstas.. men jag vet att ni finns dar! jag alskar alla manniskor jag traffat har, jag alskar att det ar "sommar", jag alskar att jag traffat varldens finaste kille och jag alskar att va kar!! haha jatte tontigt inlagg.. men skitsamma jag ar GLAD och TACKSAM!! det maste man va! helst hela tiden! Brendan ska flytta ut ur lagenheten om 2 veckor, kanns valdigt bra. Aven om jag kommer sakna honom. Jaaa det ar ju kanske lite konstigt sagt, men jag alskar ju honom fortfarande. Kanske annu konstigare sagt men for mig sa ar det en stor skillnad pa att vara kar och att alska nagon, jag alskar ju min mamma men jag ar inte kar i henne, sa jag kanner lite for honom, som min mamma? typ. Ingen verkar riktig forsta vad jag menar, speciellt inte mamma och brendan som tycker helt annars, men dom har fel och jag har ratt!! Midsommar pa fredag och jag tror vi ska fira riktigt ordentligt med att kopa kott dagen till ara, gjort pa ett djur alltsa, inte ladsas budget kott som ar gjort pa soya eller tofu eller gronsaker som det ofta blir nej nu ska det bli feta flaskkotletter WOOOOOHHOOO!!! funderar pa att smuggla med mig lite vin hem ocksa nan som vill kopa? special price!! har ocksa billiga colombianska cigaretter roda och light bara att valja! (erbjudandet galler alla utom jorun) nuuu ska kolla igenom missoni pa outnet och kaka upp min tuuuna. Puss och kram 29/6 syns vi pa stan!!! (stadsfesten alltsa, grundar pa planet sen kommer jag do av lycka nar jag se min lilla ollis igen!!! langtar sa mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0