KAMERA

fick just min alskade alskling levererad till jobbet, en canon ixus 115!!!! springer omkring som en liten unge och fotar allt och alla hihi!! en lite jobbig grej ar dock att jag var lite for optimisktisk med hur langt mina pengar ska racka sa kommer nog fa kaka gras i slutet av manaden, helt seriost ocksa maste nog forsoka salja det pa nagot vis for att fa detta att ga ihop! men det tar vi en annan dag, nu ar jag gooo och glad  EN VECKA till paris och jag kan inte langta mer, super romatisk weekend ar precis vad ajg behover just nu! ikvall ar det avskedsfest for neel och vi ska till koko och kolla pa nagot band som verkar helt ok, jag bryr mig inte sa mkt kommer ha valdigt trevligt med mitt fina sallskap och massa vin muuuuuums mums mums, sen kommer jossan imorogn och neris bdaaay pa sondag sa blir en fullspackad helg!! nu ska jag ga pa toa och sen gora mig en kopp te tankte jag, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0