okej

vaknade nyss och i samma sekund började jag proppa i min hummus och morötter, tror det chockade min stackars mage så nu år jag skit. Så jävla varmt här så det gick nästan inte att sova!!! Ingen sol idag heller så vad jag ska göra idag på min lediga dag är att städa upp bombnedslaget i mitt rum, tvätta, lämna tillbaka jackan jag köpte från zara i lördags och sen träffa neri och dricka massa vin! Igår hade italiernaren ett litet party i köket och bjöd på vin lagom tills jag hade tagit på mig pyamas, fan va gött det är att festa i pyjamas känns det inte så? helt redo för läggdags sen.. OM man inte spiller över sin data, ignorerar det, kommer på att man kanskse ska stänga den och torka den lite, med en hårtork, rummet blir som kokande lava, man kan inte sova, måste gå upp och duscha och sen inte är sömnig.. Nu har jag tagit igen det i alla fall och ska ta mig en fet kopp kaffe och sen ta tag i röran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0