morgon

Jag mar bra, gick till jobbet i all hast och nu sitter jag med en fet cappuccino och elle och vantar pa att mel ska komma tillbaks fran doktorn sa jag kan fa en liten update. Har fatt in ett par supersnygga roda jbrand jeans som jag ska testa pa en stund, kan bli intressant!! Hemma var hur kul som helst och det gick i ljusets hastighet, ska lagga upp massa bilder sen. Jatteglad att se alla, eller alla och alla men dom flesta man ville traffa! Resan hem gick mycket bra satt brevid den snyggaste killen i varlden, tror han jobbade for we ska ga forbi butiken pa carnaby street och stalka honom sen!! GRATTIS TILL VICKY SOM HAR FATT OBB PA SANDRO, 50% hur bra ar inte det??? jag ar sa glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!! Ikvall ska brennan komma och kaka med mig och fa sin parfym som jag kopte for pengarna jag ar skydig honom! ska bi kul att se honom. Jeremie kommer den 15, kanns som en evighet for vi har inte setts pa snart en manad men kommer ga fort! Fortfarande psykvader har, alla arstider pa en dag.. men ska till brighton och southampton snart sa far hoppas att det ar battre kustvader.
HAJHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0