haj haj

Sitter omringad av massa farfetch lador som vantar pa att bli upplockade, saljer som bara den just nu!!! 1500 pund lag vi pa 10 min efter oppning, veeeery good! http://www.farfetch.com/shopping/cochinechine/women/items.aspx < KOOOOOP!!! 50% idag!! Ska snart ringa sjukhuset och fa min journal som jag ska skicka till forakringsbolaget sa jag forhoppningsvis far en mindre formogenhet for mitt fula feta arr pa knat nar jag trillade i rulltrappan pa kings cross forra aret, fyfan va fult det ar.. behover pengar som plaster pa saren. Ikvall ska jag traffa george och overtala honom att radda mitt notta ruffs, kanske ocksa farga borjar se lita skabbigt ut nu nar jag blekt sjalv ett tag.. ar nog inte sa proffsig som jag trott. Nu ska jag kaka en banan Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0