bajs

ibland gar saker sa snabbt att man inte hanger med, blev erbjuden ett annat jobb med battre lon och narmare hem.. kanns hur bra som helst for jag forvantade mig verkligen inte att dom skulle hora av sig, men kanns skit for att jag verkligen gillade det andra jobbet! ibland ar jag sa javla gnallig, ser det da jag laser det har!!! fan vilken barnunge. Ska ringa idag och forklara laget, sen ar det avklarat! Sa ja. Poff sa ar det borta, ett litet samtal bort.. SNYGGASTE KLDERNA JAG SETT FORRESTEN http://www.vanessabruno.com/en/

igar hade vi det mysigt i laggan och drack vin jag och mina fina flatmates, dom ar sa goa allihopa och muntrade upp mig efter allt tjaffs med brendan. Ikvall ska jag traffa neri och dricka sa manga amarettosours att jag inte vet vilken dag det ar OCH sluta va en bortskamd lipsill!! nuuu jag ska kopa en till timme pa hallalinternetcafeet endast for att jag inte vill ga hem, fylla pa min mobil och ringa. Sa kanns det ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0