plugg

har en liten lista här på ca 30 designers ska jag lära mig om tills onsdag och dessutom flex hex pax lax och allt med det heter (acnes olika jeansmodeller) nu kan det låta lite som att jag klagar, absolut inte! Är bland dom gladaste i världen och kan inte fatta att jag fått världens bästa jobb!!!! på matfronten svider det dock då jag är så satans pank att jag nu idag endast käkat ägg. ägg ägg ägg ägg och nu till middag blir det lite mer ägg.. kokade i morse, till lunch blev det omelett.. vet inte hur jag ska kunna utveckla det ytteligare, kanske bara shotar dom direkt ur skalet? bråkade just med brendan som ska sova hos chris ikväll, låssas inte bry mig nu men vet att jag kommer va hur skraj som helst vid läggdags då mössen är i farten.. och russels svar på klagomålet hjälper ju också "Jonna du bor i London, det är bara att vänja sig"
3 favvisar vi just fick in, vet vart alla slantar kommer gå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0