heeeeej


bra grejer: 1, HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!! världens mysigaste butik i världens bästa hampstead med världens bästa kunder och världens bästa arbetstider!! är så glad sågladsåglad!! 2, bor inte i universums äckligaste källarlägga utan fönster och med mögel längre!!! behöver inte va rädd att jag ska kvävas i sömnen eller f¨å cancer utan har fönster, egen dusch och toa och inget mögel alls! men en läskig grej som hände för någon natt sen då soptunnan blivit full och brendan hade knutit påsen och ställt den vid dörren som också är vid sängen och exakt vid min sida var att jag tyckte jag hörde möss vara och gnaga på den.. 3, ska göra en lång historia kort och bara säga att jag får gratis klippningar, färgningar, behandlingar på tony and guy!! woooohhhooooooo 4, att sara ska komma och hälsa på!!!!!!!!!!!
dåliga grejer: 1, tror inte jag tål någnting får ont i magen av ALLT speciellt ägg som är bland dom få grejer vi har råd att köpa just nu, mjölk med det är ingen nyhet lite dumt bara att jag ibland dricker det fast jag vet vad som kommer att hända, frukt, hummus, bröd, kikärtor, gröt, alltså allt jag käkat idag gör att jag mår skit. 2, är så äckligt pank att jag inte förstått vad pank har varit förut!! 3, att jag inte vet hur man ska bete sig då man inte har pengar, springer runt och köper kaffe  på starbucks fast vi har äckligt pulverkaffe i köket och går ut och käkar för 86 pund för att alla hjärtans dag bara är en dag om året!! 4, försöker ladda upp bilder men min data laggar sönder som vanigt, har bara två veckor kvar tills jag kan se the kings speach som jag började ladda ner för en vecka sedan, är så taggad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0