torsdag

sitter pa jobbet med mel och kollar chanel pre-fall 12 en valdigt trevlig eftermiddag och snart ska jag ga och hamta min lunchlada med kottisar i MUMS! Ar helt dod efter skelleftea resan plus den eviga flygresan.. var forbi kopenhamn en svang och det kan alltid va trevligt, speciellt da man inte behover kopa lunch for dom bjuder pa sill och chorizo overallt! somnade 8 och vaknade 8 och mar toppen efter en andra kopp kaffe kolla detta: http://www.style.com/fashionshows/review/2012PF-CHANEL nastan sa att jag vill skaffa dreads (har iof borjan pa en mitt pa skallen nu for jag har inte tvattat haret pa 10 dar.. en del av mig vill kolla hur lange jag fixar, en annan del vill att jag ska sluta se ut som en lodis och farga min utvaxt! far se vem som vinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0