tomatskalle

mina kara sangkamrater har bestamt sig for att bita sonder mig i fejjan sa jag ser ut som en fet javla rod boll, har runt ansikte i vanliga fall men NUU haha det ar inte nadigt!!! ser ocksa en ganska stor likhet med maffibossen i gudfadern! ont gor det ocksa sa jag misstanker att jag ar allergisk mot dom dar javla parasiterna. Ska ga til apoteket snart innan jag svimmar, har ont i hela kroppen fan ocksa.. Trevlig helg i alla fall, tva fodelsedagskalas och det ena slutade med att jag ej hade nyckel hem och fick sova i trapphuset, forvanadsvart bekvamt! gor det garna igen om jag har tid nagon dag. Nu kallar jobbet puuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Saryy

Hahaha, älskar dina inlägg! Trodde du gett upp bloggandet för ett slag. Kul att se att jag hade fel;)!

2011-04-21 @ 00:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0