soya latte

Halsar jag nu och lyssnar pa adele-someone like you och tycker synd om mig sjalv. Ar egentligen inte ledsen, for ibland sa rinner saker ut i sanden utan att man kan gora nagonting at saken. Man forandras och inser att man inte passar ihop langre. Kanns bara sadar att vi for tilfallet delar en 90 sang i ett rum som stinker kebab och har doda kackerlackor i koksladorna. Tanker pa att  jag saknar jorun, olle, sara, eve, stina och onskar att vi kunde ses oftare. Kollar blijetter hem till stadsfesten, anda ganska billigt! ar supermegapank IGEN men ska kolla om kanske mamma kan forskottera eller nagot.. Pask snart och sen royal wedding som kommer bli helt galet, sara och mosi kommer tro att london ar varldens knappaste stad.. men det blir kul! Pa vag till jobbet gick jag och dagdromde att jag skulle gifta mig med harry, kasnke skulle va natt?? Susie har fixat ihop mig med en TREVLIG lakare pa lordag, sa det betyder formodligen att han ser ut som skit! Men vad gor det om hundra ar. Nu kom varldens basta chef Mel in och jag ska sluta lyssna pa deppmusik och testa en sot Anna Sui klanning vi just fick in PUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0