livet

en dag kan man va gladast i varlden och inte forsta ett dugg varfor det finns nagra som helst problem i varlden, andra ganger ar man tvugen att flytta till en lagga som ligger ovanfor currykebabhouse i det ruttnaste rummet man kan tanka sig och med mogliga kylskap och inget kallt vatten i kranarna! ibland blir det sa, man vet aldrig. Flannade som en liten barnunge igar, nu idag sa kanns det lite komiskt! har mina klader i resvaskan for att slippa lukta som en indisk restaurang ha ha det ar val lite kul? Jag och brendan gjorde slut igar ocksa PA DEN ingen overaskning men suger lite da vi maste klamma in oss i mogelrummet i en pyttesang tills det finns annat ledigt. Sen kan jag ju klamma in att jag ar pank ocksa! men sitter har just nu och tycker allt ar lite komiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0