CRYSTAL CASTLES

Vet att jag är en skitskalle som aldrig updaterar och aldrig lägger in bilder men det kan inte hjälpas. Datan is dans la suede och då går det inte att göra så himla mycket. Livet är som vanligt och jag älskar london lite mer än vanligt just nu. Pratade nyss med olle och isa SOM KOMMER OM MINDRE ÄN EN MÅNAD!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO är trött som ett djur men funderar ändå på att följa med folket i köket ut! ha ha.. trodde att jag hade 3pund att leva på nu i veckan, har trott det i flera dagar nu.. fick veta idag att vi fick lön i förrgår. Jaja nuuuuuu ska jag gå och jag hoppas att ni har det bra mina fina vänner PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud vad jag sak´nar dig!!

Hur gör du till kring slutet på mars början av april? Ska vi ses alla? ja? när? var? Miss u laaaaaats!

love

2010-02-20 @ 17:59:49
Postat av: Olivia

du skulle va kul om du var liiiiiiiiite mer aktiv på datan typ. för vi kommer snart och jag vet fan ingenting? kommer vi ha nått boende typ. är rätt så nervös... kan vi komma typ? du har ju typ glömt bort mig jonna :(

2010-02-22 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0