H3J

Sitter inne och är arbetslös, inget av värde händer alltså. Har inbillat mig själv att jag gör någon nytta genom att skriva in saker i min kalender somjag ska göra tex. ringa och stöldanmäla min ipod, köpa hudcreme, fest hos olle.. jätteviktiga saker alltså. Jobbade igår i alla fall, med forre och elin. Jättekul och som jag hade tänkt mig men grejen var den att vi var tre vikarier och två hde aldrig jobbat på våningen förr, så det blev mycket att göra. Sen hyrde jag och forre några filmer, Taken, Teen movie( tror jag den hette, eller nått sånt i alla fall. HUR BRA SOM HELST se den!) och Lars and the real girl. Nu sitter jag bara här och lyssnar på im on a boat och jizz in my pants, väldens roligaste! tänkte bjuda på några stockholmspix också, se och njut!!







nu säger jag godnatt!! tack och adjö och jag älskar dig björn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0