SARY AND OLY

Sitter och saknar sara och väntar på att olivia ska jobba klart sen ska vi ta en promme i våldtäcktsmörkret, ska bli spännande. Har mina svindyra moccamints minisar (37 svenska kronor!!!!!!!!!! på bussäckelgrillen KÖP ALDRIG NÅTT DÄR mitt största misstag nånsin) här brevid och valle är också med förstås. Men tillbaka till sara som har vart borta hur jävla länge som helst nu, är så glad att du snart kommer hit du anar inte!! Det känns så tomt här hemma då alla är borta, eller inte alla men 3 stycken av väldens bästa kompisar.. då blir det ganska svårt ibland. Jobbade extraturen och det gick som på räls, var klara halv 8. Nu gör jag ingenting alls faktiskt, sitter och funderar på livet och hur det kan gå. Vissa dagar händer ingenting och andra exploderar det med grejer, så är det. Konstigt och jobbigt och bra och dåligt. Ska bli skönt med den där prommen känner jag. Sitter som nån jäkla ostkrok nu och bryter snart ryggen, som jag brukar göra när jag sitter vid den här skräpgrejen som snart lägger av, pappa tjatar alltid om att jag ska sätta mig i soffan eller på en stol eller nått annars kommer jag pajja ryggen. Men som en liten reflex så måste jag göra exakt tvärt emot det han säger och så sitter jag här med en krokig rygg.. jaja ska göra nått vettigt nu, vet inte vad än men inte sitta här i alla fall, ha en bra natt och dag och morgon och vecka och månad och år!!

jaaa jag måste säga det igen men jag saknar dig så jävla mycket sara!!!!!! gör som jag säger för en gångs skull och kom hit inom ett dygn.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärtat!! saknar dig också, men vi ses ju snart=) miss miss missyou

2009-09-28 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0