nattis

Sitter och kollar på vänner och har just städat mitt rum ganska ordentligt ändå.. förutom att jag bara slängt in alla klä'der i garderoben och nästa person som öppnar dörren där kommer drunkna, men det ser helt okej ut nu i alla fall.. jaja nog om det. Ska jobba imorgon och jag gruvar mig så mycket.. hatar att jobba heldag, det är det värsta som finns. Det börjar ganska bra med att få en lunchrast, det är inte alla som får det! inte dom som slutar 12 i alla fall så då blir man ganska glad. Men sen så är den slut efter en sekund och man ska dela ut maten.. då går 12arna hem.. första örfilen. Sen går det ett tag, man matar och diskar och lägger och torkar och byter. Sen är klockan 13 och ännu en ska hem. 14 en till. 15 en till. 16 en till, sen 16.30 får jag gå hem hög på 17 koppar kaffe och så trött att jag inte ens fattar att jag är trött..

Men då är det FREDAG och alla vet ju att fredagar är veckans och världens bästa dag!!! NATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0