MR BIG

Hade ordnat en date idag för Dolly och Dogge, man hör ju bara på namnen att dom passar bra ihop men tyvärr blev det ganska misslyckat. Dolly blev sur för att Dogge snusade henne i baken och då vi kommit till lejonströmsbron så sprang Dogge iväg och kom inte tillbaka.. men det kanske går bättre nästa gång.

Ligger och tänker på en massa grejer nu, på pengar och medicin och stockholm och mr big (ser första avsnittet av satc och han är ju helt sanslöst snygg, fattar inte hur det kan gå till) Beställde världens vackraste skor idag också för pengar jag ska hitta på något vis innan kronofogden får tag i mig, väldigt fina var dom i alla fall. Nu ska jag fortsätta kika och sen kanske läsa klart boken jag läser (revolutionary road som sagt). Den är så tragisk, alla som vill gifta sig och leva lyckliga i alla dagar kan ta en liten titt och inse fakta. Men bra som tusan är den, inte så puttenuttig som böcker kan va och inte så himla NU HUGGER JAG DIG MED EN KNIV heller, utan lagom av allt!

Kollade förresten på little britain och roast på berns ikväll, kan redan känna hur jag blev en aning slankare om magen!! fyfan så kul det va! Bra träning om man vill ligga i sängen och slöa, ett tips bara

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0