måndag

Sittter här och gör inte ett skvatt, pratar lite med elinda som ska åka till norge och va försökskanin för mediciner (fast tydligen är det mest sockerpiller 70%av dom i alla fall, meeen man vet ju aldrig i och för sig..) mat och boende på nått lyxigt sjukhus i 22dagar, för det får hon 100TUSEN KRONOR EFTER SKATT, inte svenska skitkronor utan norskt guld!!! fyfan vilket jobb, ligga som en liten potatis och få små goa scokerbitar och mat! låter ju för bra för att va sant.

Ska göra en god gärning idag i alla fall.. Stina hittar inte till jobbet då hon ska köra dit från stugan dom bor i just nu så jag ska va som en levande gps och guida henne med en karta.. haha tycker det verkar jättekul!! och då har man ganska lite att göra.. funderar helt seriöst på att flytta till belgien eller ukarina eller nått annat litet skitland nu i eftermiddag och aldrig mer komma tillbaka, sen skickar jag bara små tavlor med torkade blommor på till alla här hemma då dom fyller år och kanske vid jul så att dom fårstår att jag lever! det kan vara nått, vi får se.

NU ska jag dricka te och se tyra eller nått annat som är på tv, SEN träna med olle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0