alla är högt över staden

Sitter här med min sjuka och äter ett äpple. Har vart hos stina ikväll och sett slumdog millionaire, köpte den på statoil rent utav utan att veta om den va bra eller ej. Men det kan jag säga att den verkligen va!! herregud så bra den var! Men frågan är ju (och är alltid efter att man sett liknande filmer) varför finns det inte sånna killar?? för dom finns ju verkligen inte, antingen ska dom va svin eller knarkare eller mesiga eller störda i hjärnan eller lite av allting. Det ska alltid komma och lockas med en supermegahjälte som man innerst inne vet att man aldrig kommer träffa. Fast det kanske finns killar som är sådär? ska inte vara orättvis. Men då är grejen den att jag kommer ha oturen att aldrig se skymten av någon sådan sällsynt människa. jävligt typiskt

Hade en mysig kväll med olle osv igår, tror jag hade världens sämsta omdömme som inte satt/låg inne och försökte få bort hostan och allt annat jag har utan istallet rännde runt som någon liten skitunge ut och in i kylan. Men det var kul i alla fall, eller helt okej. 

Är lite ledsen, varför vet jag inte för egentligen bryr jag mig inte ett dugg. Jag inbillar mig bara ibland att jag bryr mig för att ha något att göra, det känns så i alla fall. Eller så bryr jag mig helt enkelt utan att jag fattar det själv och det vore inte så konstigt. För oftast fattar jag ju ingenting. Så känns det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0