det här är för glenn!

Min dator håller på att ge upp.. skärmen är nästan helt och hållet trasig och flimmrar till var trejde sekund, då måste man slå på tangentbordet ganska hårt för att det ska gå över och det är ju inte så himla bra för datorn, så det blir bara värre och värre det där. Måste lämna in den imorgon.. då är grejen den att jag inte vet om jag hinner få tillbaka den innan London, och det vore ju jävligt jobbigt. Så antingen tar jag med min min mongolida cp jävel dator eller så får den stå hemma hel och inplastad utan att anvndas. det är frågan.

idag har jag och pappa gått omkring på biblioteket och kollat på böcker och tavlor, det var fint. Hittade två, en som pappa valde ut som jag nästan vetatt jag inte kommer gilla.. en engelsk deckare som har en transa på framsidan, men jag kanske blir överraskad! Sen revolutinary road som är en skitbra film också. Nyss så gjorde vi sushi!! HUR GOTT SOM HELST och det blev så himla mycket billigare att göra hemma!! nästan som korv och potatismos, så billigt alltså. Såg vägen ut igår också, hade väl inga superförväntningar men fyfan så bra den var!!! michael nyqvist är ju så jävla bra, och glenn var en liten stjärna! skitbra var den!

Nu ska jag och olle träna, jag ska bara vila lite så ingen norimaki kommer upp då jag struttar på bandet! och forre???? vart håller du hus? har du gått upp i rök eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0