chokke


här sitter jag och har tråkigast i välrden. börjar bli apatisk för jag har så tråkigt.......... KAN VI GÖRA NÅTT SNART ELLER???? ååååh att va rastlös är det värsta som finns. Idag har jag gjort ganska lite, gått en promme med forre, skrivit cv på engelska, typ två rader för det är så fruktansvärt svårt, till och med med google translate!! vafan ska man skriva?? hej jag vill ha ett jobb, gör nästan vad som helt och vill gärna ha bra lön. jag är snäll och rolig och duktig på en massa saker. men NEJ så får man ju absolut inte skriva för man ska tänka igenom vart enda ord och låta si och så och blablakbla. Ja jag låter kanske lite sur nu, men nu ska jag berätta varför. Det enda jag kan tänka på just nu är CHOKLAD chokladchokladchoklad, chokladmousse, chokladkakor, kladdkaka, marabou, magnum med CHOKLAD på förstås, påskharar som är gjorda av choklad, jultomtar som är gjorda av choklad.. och då maninte får det enda i välrden som man verkligen älskar och vill ha så blir man inte så glad, tvärt om. Sen om man är så rastlös att man håller på att bli mongolid på det så blir inte saken bättre... så känns det idag.



har inget med saken att göra egentligen, önksar bara att jag var exakt där exakt nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0