STOCKHOLM 02 MAJ MED VACKERT VÄDER

jag märker inte längre vad som görs
jag stör mig på ett ljud som inte hörs
den här stan är klädd i kejsarens nya kläder
runt omkring, ingenting

jag säljer inget längre, jag har stängt butiken
jag gör mig inte arg på nån reklam
tavlan är en fläck med färggrann ram
jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
som du sa, det är dags att dra


Sådär känns det. Jag skulle göra ungefär vad som helst för att få åka till yvonne och stina nu nu nuuuuuuuu och slippa det här stället. Så har någon lust att betala resan med boende kan jag ställa upp på det ena och det andra, passa på. Ne gud så jävligt livet känns idag, eller just den här sekunden i alla fall. Är så less bara, på den här äckliga stan och alla som bor här och allt som finns här och mig själv då jag är här. Skönt att det inte är så himla länge kvar nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0