(igår egentligen, såg att det låg här utan att ha kommit upp..)

Sitter här och fryser. Jobbade 7-12 och känner mig allmänt sliten. Det är alltid så jäkla kallt här inne i mitt rum, tycker det är skönt då man ska sova då det är lite svalt men nu är det fan vedervärdigt kallt. Kanske håller på att bli sjuk? Det vore ju inte så himla konstigt faktiskt då nästan alla är det just nu. Skriver och skriver och skriver, hur svårt som helst att få det att låta bra, eller jag vet inte ens om det gör det.. mitt cv alltså. I helgen hände inget speciellt, jobbade hela tiden. Men det lät roligare än balzac om man ska tro elin ha ha ha.. jaja NU ska jag sätta mig med Alex Shulman (Skynda att älska) och dricka te. Sen ta en promme eller kanske ringa olle och se om hon mår bättre idag. Ne jag känner mig fan sjuk. inbillade mig senast i torsdags att jag hade svinis och nu är det dags igen.. till skillnad från resten av välrden så bryr jag migg inte så mycket omdet, skulle va ganska mysigt med lite feber. haha ojoj vadjag kommer få äta upp det där sen!! nu är teet klart, puuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0