nattis

Har legat hela dagen och kollat på true blood, the hills, the city och gossip girl. En toppendag med andra ord! Imorgon ska pappa försäkra mig och sen blir det GGmaraton hos olle. EFTER DET är det världens bästa dag igen!! Tack och lov för det säger jag bara och tack för att vi inte ska ut utan har andra planer! TACK för att det snart är november och tack för att det betyder att jag slipper se många i den här stan på en väldigt lång tid.. haha nu blev det här lite annars än vad jag hade tänkt mig.. men man borde ju faktiskt säga tack  lite oftare, vara tacksam. Nu är jag det en liten stund sen ska jag mysa med alex om jag orkar, kan calle också skriva en bok?? känner att han skulle vara mer min typ. I alla fall, GODNATT och sov så sött mina små vänner och ni andra kan ju va vakna hela natten och inte kunna sova och få ont någonstans.

PS finns det någon snygg vampyrkille som ser det här så bor jag på poetvägen 7, tänkte bara säga det och att den här låten är till dig http://www.youtube.com/watch?v=t0eQL5R3bw4 (världens bästa serie jag vet, trodde inte riktigt på alla som vart helt besatta ett tag nu men oj vad jag hade fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0