mörkt

Jag måste vara den sämsta i världen på att skriva på datorn. Ibland fattar jag inte ens själv vad jag skrivit för det blir så himla fel. Alla bokstäver blir huller om buller och då kan man kanske tro att det är för att jag skriver så ofattbart snabbt, då blir det fel. Men jag skriver nog saktast av alla jag känner, eller kanske inte men sakta ändå. Satt bara och tänkte på det nu.. Idag har jag jobbat och sen varit helt apatisk, legat i sängen och tyckt synd om mig själv och betalat biljetter, en bra grejer i alla fall. Väntar på att true blood ska bli klart så jag kan se första säsongen (världens svåraste ord att stava förresten, nästan omöjligt) Saknar stina och eve också, är jätteledsen för att vi inte hinner ses innan vi åker och att det kommer dröja tusenmillioner år innan nästa gång. Fy fan för mörkret ute också, man blir så vinterdeprimerad att det inte är klokt. Nu när jag tänker på dåliga grejer så är det en till grej som jag blir så himla sur över.. kan inte tugga på höger sida av munnen för det håller på att ploppa upp en tand längst in där och det tar hur ont som helst om någonting i matväg kommer och tränger sig på just där. Det är inte lätt ibland. Nu ska jag se nått på tv och käka choklad som mamma kom hem med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0