just nu..

sitter jag hos olivia, i mitt rum då. Alla sover som stockar och jag som vanligt ska va vaken hur tidigt som helst och inte kunna sova!! så jävla typiskt. Funderar på att traska hem, en rejäl walk of shame men det verkar ju som att alla andra är normala människor och sover nu, ser ut så på gatorna i alla fall. Vi var hos saras pappa igår, hur kul som helst!! Sen åkte vi till balzac och där var det ju exakt som det brukar vara inte mer ochinte mindre. Eller nee nu var jag orättvis, det var extra kul igår!! en toppenkväll faktiskt. Sen var det meningen att vi skulle på efterfest men var så jävla trött så vi tryckte chips hos olle istället. Deckade rätt ordentligt efter det och hörde inte telefonen.. inte meningen. Idag blir det hejdå till sara som stannat alldeles för kort tid och sen bokar jag och tjatmostern biljetterna till London. Nuu går jag och lägger mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0